2010-04-11 | 19:48:31

Life's candy and the sun's a ball of butter.

Idag har jag varit på 90-årskalas hos min mormorsmor, och det var riktigt roligt. Maten var god, vinet var gott och det var rätt roligt öht. Tycker jag såg skaplig bra ut också med nya skor och en ny bolero. Klänningen var dock gammal, men det var inte hela världen.



Det roligaste med festen var att jag lärde känna min mammas småkusins fru! Hon heter Dian och kommer från Kina. Hon är 6 år äldre än jag, och vi kom faktiskt bra överens. Hon bjöd mig över till deras hus för att äta kinesisk mat och typ se på film och shoppa och sånt! Tror nog jag skall ringa henne någon helg. :)


Dian och jag. :) hon var riktigt trevlig!

På fredag var jag hos min kompis Maya och det var trevligt. De har nyligen flyttat till mitten av ingenting, men deras nya hus var ENORMT. Sådär American Dream-hus haha. Vi var på nattbio och kollade Clash of the Titan. Den var riktigt rolig! Vi kollade den i 3D och det var ju föga imponerande.

Bara så att intresseklubben har något att anteckna kan jag ju berätta att jag varit 8 gånger på bio detta år, och förra året var jag 15 gånger på bio. Och jag samlar alla mina biobiljetter, så jag har en fin hög.
1 Kommentarer
Niklas Hubert Alsten:

Det där var då en riktigt fin kofta! (eller vad man nu kallar't :p)

2010-04-18 | 00:52:56
URL: http://decipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.