2010-04-01 | 14:56:38

Luck in it's purest form mixed with pain

Idag är jag hemma från jobbet. Jag har en otrolig värk i såväl rygg, mage och huvud. Dessutom mår jag illa. Med tanke på den trevliga epidemin med spysjuka valde jag att stanna hemma. Men idag har jag sett det senaste avsnittet av Bones! Lycka!
Booth and Brennan = <3333

Igår talade jag mycket med memme på skype. Eller ja vi skrev, jag vågade inte skypa. :look Och vi skall skriva en Bones fanfic tillsammans! Hon har skrivit en början som är apbra och jag vet inte alls hur jag skall forsätta på det. Du skriver för bra, Memme! (om du nu råkar läsa detta)

Och så har jag sett på Vampire Diaries hela dagen. Har ju stigit upp klockan 6 idag, pga illamåendet. Så nu är jag up to date i det också! Har nu sett upp till ep14, och är så överkär i Damon att det inte är klokt. I always fall for the bad boys.

Och idag har jag fått öva på engelskan också! Söta ByronBlue och jag rollspelade på engelska och det gick rätt bra, även om det var svårt att skriva om min lilla Asg på ett annat språk. Men det var en verkligen bra övning. 

Nu har jag tråkigt. Är ju ensam hemma då Markku (styvpappa) jobbar hela dagarna, och mamma, Oliver och Ida är med hundarna i Lappland och Matilda är på turnering i Sverige. Så jag har inget att göra. Har ju inte ens några serier att ladda ner längre. Suck.
1 Kommentarer
Niklas Hubert Alsten:

Haha ändrat!



http://bancomicsans.com/main/

2010-04-01 | 21:02:09
URL: http://decipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.