2010-04-24 | 15:53:16

To forget one's purpose is the commonest form of stupidity.

Jag har inte orkat skriva. Jag har inte orkat leva. Har bara jobbat, och jobbat. Väldigt roligt. (Och så glömde jag lite att jag har en blogg, men det behöver ingen bry sig om.)

Jag har nuförtiden ett eget barn på jobbet, och det är spännande. Min mamma var faktiskt assistent till honom för ett antal år sedan då hon jobbade där. Han är söt och sådär, fast han är stor. Alltså fysiskt. Han är 2m lång, och väger typ 100+kg. Jag med mina 162cm har en väldigt stor chans mot honom om han bestämmer sig för att gå någonstans. 

Jag har blivit proffs på teckenspråk också. Det är coolt. Jag kan teckna typ: "Bra NAMN, nu ska vi gå och koka kaffe" och hel del andra saker. Mycket nyttigt.

För att avsluta detta onödiga inlägg kan jag infoga en bild av Zorro, som är vår lilla vovve. Bara för att det här inlägget totally har handlat om hundar.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.