2010-04-02 | 23:02:12

Whoever said money can't buy happiness simply didn't know where to go shopping.

Fick idag ett trevligt papper hem. Där stod det att jag får min första lön den 7.4. Jag blir inte precis rik, eftersom det är lönen för 1,5 vecka, men 500€ på kontot är nog inte alltför hemskt. 

Annars så har jag och Byronsöt planerat supercoola karaktärer och det är jag också lite glad över.


Vi spelade ju Sailor Moon-maffia idag i H-off, och efter det har jag lyssnar på Sailor Moon-theme songs hela kvällen. Nostalgi.


3 Kommentarer
assta:

jag hoppas hos pappa ibland, de e inte nå ofta och jag jobbar inte nå mycket åt gången:D

2010-04-03 | 19:35:32
URL: http://astalala.blogg.se/
Frida:

Hahaha, Sailor Moon ;D men man ska se det på japanska! Nog för att jag avskyr Usagi, hon är en sådan gnällspik. Men storyn är medryckande!

2010-04-03 | 19:46:27
URL: http://oneofthewilds.blogspot.com
assta:

sv: hahah näääh vågar inte säga:(( men de e inte som hiphop/street/nutids. nånting annat hihi;D

2010-04-03 | 20:03:04
URL: http://astalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.