2010-02-15 | 10:27:16

Glad vändag!

Happy Valentine's day! En dag för sent, men iaf. n_n Jag hade igår en rätt busy dag. Försov mig på morgonen med en dryg timme, sedan gällde det att springa iväg till kyrkan för att dra söndagsskola (bibelskola) med Annika och Jenny-Maria. Barnen var såå söta, de bara pratade och pratade. :D

Sedan träffade jag Lari. Han bjöd på kako och vi gick omkring och talade om allt och inget. Det var rätt mysigt. Vi skall ses nån dag här i veckan igen.

Efter kaffet drog jag vidare till gymmet där jag träffade Frida. Vi drog först ett armmuskelpass (det gick bättre igår än tidigare, progress ftw!) och sedan satt vi och tjattrade i en halv timma innan det avr dags för ett jobbigt - men roligt - Just Dance! Nästa månad börjar Zumba på gymmet, yay! Det skall bli kul att få testa på.


Lite smårolig Valentine's Card.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.