2010-02-13 | 14:32:03

Lördag

En lite bättre bild på teh new hair:


Jag har kollat på film igår och idag. Igår såg jag the Holiday som är pure awesomeness. Jag köpte igår en box som har the Holiday och Love Actually, och de är båda härliga. Fast the Holiday beatar nog alla romantiska komedier. Jude Law är kärlek :D

Och just nu kollar jag på Becoming Jane. James McAvoy är också kärlek. Jag har lite svårt att se Anne Hathaway som Jane Austen, men över huvudtaget är det här en riktigt okej film. Kläderna är fina, brittiska accenten är härlig, vyerna är vackra och kärleken mellan Austen och Lefroy är awesome. Inte den bästa filmen jag sett, men den duger. :)
2 Kommentarer
Sannie:

Svar: Aa, färgen på ögat är awesome, önskar att det fanns linser så man fick exakt den där färgen! Annars har jag blå ögon. >_<

2010-02-13 | 17:01:16
URL: http://xiwis.blogspot.com
Viggo:

Åh vad söt du är! :D ser bild på Pocksie för första gången Och du är piercad! lyrisk ;D

2010-02-17 | 17:19:35
URL: http://viggovarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.