2010-02-11 | 09:12:32

Paniiiiik

Jag skall dra om två timmar. Det ser ut som en svinstia hemma och jag borde allvarligt slå mig själv för att jag alltid skall göra allt i sista minut. Jag skall till frissan, sen till mommo. Mommo fyller 90 i år, och hon är min mormorsmor så det är junågot värt att notera! Fast hos henne blir det inget internet, så det här blir första kvällen på lääänge som jag inte sitter och tjatrar på IRC. Skrämmande.

Jag vet inte vad jag skall göra med håret! Angst! Hjälp! Eeek! Blir väl som på bilden några inlägg bakåt. Fast ljusare. Jo, ljusare. Tänkte Jessica Stroups modell men Jessica Biels (?) färg:



Och så har jag textkompetens imorron. HJÄLP! Angst! Eeek! Hemkst! Jag vill inte! Jag kommer faila totalt. >>


Ha det bra!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.