2010-02-24 | 13:08:38

Städa, städa, varje fredag.. Nej alltså onsdag.

Jag städar! Eller ja, städar och städar, obviously skriver jag ju ett inlägg här just nu. Jag skall idag åka till mormorsmor över natt, och sen imorgon skall jag försöka ta mig till flygfältet. Klockan 6:43 startar bussen som åker dit. Gissa bara om jag kommer att kunna vakna då? :P

Ja, så jag flyger ju då till Kiruna. Skall hälsa på pappa, och det kan bli rätt kul. Men det kan gå väldigt tokigt också. Jag går nu enligt "Hope for the best, but prepare for the worst". 

Annars så har jag inte gjort så mycket. Lördag-söndag var jag hos en killkompis. Vi drack en flaska vittvin och såg på Inglourious Basterds. Det jag såg av den var riktigt bra! Tarantino är ju bara awesome. Jag vill se Kill Bill 3!

På tal om film så går det alltför många filmer på bio jag vill se just nu. Shutter Island, the Princess and the Frog, Valentines Day, Percy Jackson & the Olympians och Nine. Och så Alice in Wonderland! Men jag har ju inte precis råd att springa på bio så många gånger. Har ju varit redan två gånger på bio denna månad. Kanske pappa kan ge mig lite pengar. :P
Jag ger Inglourious Basterds 4 kanelbullar av 5. :look
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.