2010-06-04 | 11:43:26

Time Is Running Out

Jag har svårt att förstå att mina gymnasiestunder verkligen är över i morgon. Imorgon får jag på mig den vita mössan man så länge suktat efter och jobbat för. Tre år av ens liv, en till period. Nu kunde jag skriva sentimentala minnen, men ärligt talat finns det inte så många. Visst, Lärkan var en ypperlig och trevlig skola, även om majoriteten var Grani-snobbar. Lärarna var mysiga, jag lärde mig mycket, och fick många nya erfarenheter. Fick åka på resor, skriva teatermanus, sjunga och dansa i en musikal. Träffa nya människor, träffa min första riktiga pojkvänn. Nu gäller det bara att gå framåt mot det livet för med sig, mot nya äventyr och nya bekantskaper.

Bara jag kommer igenom morgondagen. Måste städa, baka, gå till frissan, fixa allt. PANIK.



Sådär snygg är man. Tack söt-Ida för bilderna. <3

3 Kommentarer
Frida:

Så söt bild<3

I'm sososo sorry att ja int hinner komma varken och uppvakta dig med blomma eller på din studentfest, men vi åker tydligen ganska tidigt hemifrån till Kimito och min kusins studentfest :( Men du ska ha en super, superfin dag, njut av allting! Grattis!<3

2010-06-04 | 21:27:47
URL: http://oneofthewilds.blogspot.com
Holey:

Fy tusan vilken fin bild och hoppas du har jättekul :D gos

2010-06-05 | 11:41:06
Asssta:

grattiiis fina du<3

2010-06-10 | 23:24:13
URL: http://astalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.