2010-03-19 | 17:36:10

It's killing me

Jag är så otroligt trött. Det som hänt denna vecka:


- Jag hade studentexamensprov i modersmål och engelska
- Jag fick höra reslutaten från min engelska hörförståelse och textkompetensen i modersmål
- Jag började på en ny arbetsplats
- Jag halvdog
- Jag har nerkärat mig i Vampire Diaries
- Jag har varit allmänt osocial och inte träffat några kompisar alls, förutom då i skolan


Bröderna Stefan och Damon och Elana i mitten. Kärlek på serien <3

Kan ju ta och berätta att jag jobbar som assistent på Zacharias Topelius-skolan (på Zachan). Har jobbat sedan igår, och har dessa två dagar jobbat i klassen för 6-9åringar, och barnen är så otroligt söta. Även om det är utamattande och lite jobbigt så är det väldigt givande. Och lärorikt, för jag har lärt mig rätt mycket teckenspråk! :D

Nästa vecka jobbar jag alla dagar förutom onsdag, för då har jag studentexamen i matematik. Har arbetsdag från 8.00 till 15:40, och har typ en 10-mins paus under dagen. Lite jobbigt, speciellt då barnen kan vara lite våldsamma. Har fått några slag och ena handen uppklöst. Men det är värt det. :) lite skrämmande bara, eftersom 4/5 av barnen i gruppen jag nu jobbat i har epilepsi. Jag hoppas innerligen att de inte får några anfall!
2 Kommentarer
vilma:

Kolla in mitt senaste blogginlägg, du är utmanad :D



http://someonenextdoor.blogg.se/2010/march/everyone-weep-with-me.html



<333

2010-03-20 | 16:50:29
URL: http://someonenextdoor.blogg.se/
vilma:

Oj, nu fick du hundra hjärtan :look

Men men :D

2010-03-20 | 16:50:46
URL: http://someonenextdoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.