2010-03-03 | 15:39:35

Lista

Jag har lite tråkigt. :) Spelar igen med Holey och det är ju roligt. Och så imorgon skall jag skype:a med Memme! :D Och så vill jag ha nya Bones-avsnitt! Måste vänta till April och det suger sådär lite.

Igår var jag på lång promenad med mamma och hundarna, och det var mysigt. Fräscht väder, bra diskussion och trevligt sällskap. Vi talade om mina bekymmer, framtidsplaner och sånt. Lite smartare känner jag mig nu. Efter promenaden skottade vi snö på vår bakgård. Det är alldeles sjuka mängder snö vi har där. Jag föll igenom snöhögen, och kunde konstatera att det finns snö ändå upp till min midja. Ganske roligt. Det kommer inte smälta före midsommar, kan jag nästan lova. :P


KÄRLEK:
Är du kär just nu? - Njaa.
Har du någon kille just nu?- Nej
Har du dumpat någon?- Japp.
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Nej.
Vem kramade du senast? - Oliver. :)
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Nej!

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - För det mesta.
Har du bra betyg? - Jodå.
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Japp.
Sköter du dej i skolan? - Oftast.
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Ja.
Haft mobilen på lektionstid? - Ja
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Nej.

FAMILJ:
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - Ja.
Trivs hemma? - Ibland.
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Nej.
Har skrikit och slagit din mamma? - Skrikit ja, slagit: nej.
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Japp.
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Ja.
Vem betyder mest för dej i din familj? - Mamma och Oliver. :)
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Måste man väl? :P

VÄNNER:
Du har vänner? - Tror jag iaf. :P
Du brukar vara med? - Tilda, Christina, Ida, Frida m.m.
Vem/vilka var du med sist? - Jadu? Tilda, Christina, Miki, Linus osv.
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Förståss.
Är det okej att ha kill-kompisar? - Why wouldn't it?
Har du pussat någon av dina kompisar? - Jo. :)
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? Vilken dum fråga. :P
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Hur man nu ser på den frågan. Typ ja.

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - Nja, om jag orkar.
Putar med läpparna på kort? - Haha nej.
Tar kort på dina bröst? - Nej.
Använder foundation på läpparna? - Ahhah nej.
Super dej packad varje helg? - Nej.
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Um, nej.
Ditt hår e knallblont? - Nej.

ALKOHOL:

Har druckit alkohol? Japp.
När drack du alkohol senast? - 18.2. :P Abikryssning <3
Vem bjöd dej på alkohol? - Jag själv, och så Ekka.
Vad var det för sorts alkohol? - Shots, cider, drinkar och vin (och öl).
Brukar du dricka alkohol? - Väldigt sällan.
Har du druckit öl? - Jadå.
Tycker du om öl? - Kall öl = okej om man har grundat med annat. Varm öl/Öl utan grund = Fifan.

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - Beror på vilken grad av kriminal vi talar om. Sådär allmänt: Nej.
Vill du bli kriminell? -  Nej?
Varför gör du sånt här? - ?
Vad är inte okej med att vara kriminell? - Vilken dum fråga.
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Ahah, aldrig. Jag kan ju inte köra.
Har du suttit i fängelset? - Nej.
Vill du hamna i fängelset? - Jaaa, det är ju min dröm. <333

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? -  Jodå.
När grät du senast? - Kommer inte ihåg?
Du har gråtit över en kille? - Nångång.
Vem bråkade du senast med? - Mamma?

ÖVRIGT:

Motto? - Har inget.
Film? - Skräck, komedi, kärlek. :) Och Musikaler!
Lyssnade senast på? - Musik.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.