2010-03-20 | 18:16:31

Why won't you tell me the truth?

Jag har blivit utmanad av sötaste tvillingen Systerklister! Inte för att jag är så glad över utmaningen, för jag vet aldrig vad jag skall skriva. :look

Så här går det till:
- Varje bloggare börjar med att skriva sex sanningar om sig själv.
- Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själva i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare & gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

~~~~Sex saker som ni kanske inte visste om mig:~~~~
1. Jag ger upp alldeles för lätt. Är någonting jobbigt eller svårt ger jag helt enkelt upp. Vilket inte är bra. Detta kan även kallas att vara lat. Vilket jag också är. Omotiverad och lat.

2. Om jag vet att det finns en chans att jag misslyckas med något gör jag inte det ordentligt så att jag alltid kan säga "Men jag försökte inte ens ordentligt". T.ex. när det kommer till prov så pluggar jag inte ordentligt, och går det dåligt säger jag bara "Men det hade ju gått bättre om jag pluggat mer/Äsch, det är inte hela världen, jag läste ju inte så mycket för det".

3. Jag vill ha barn i en rätt ung ålder. Jag vill ha två eller tre barn, under de 10 kommande åren. Först skall jag bara hitta en man åt mig. Detta pga att min egen mamma fick mig när hon var 20(21) och vi är väldigt nära. Jag vill inte vara en gammal mamma som inte kan relatera till sitt barn. (Jag säger inte att äldre mödrar är dåliga eller sämre eller något.)

4. Jag skolkar ofta, och öht undivker att göra saker som är tråkiga. Sover gör jag också på lektionerna, då jag är en nattmänniska och njuter av lugnet på kvällarna då alla i familjen sover. 

5. Jag är rätt pessimistiskt, och elak. Jag ljuger ibland för att komma ur situationer jag först lovat mig in i. Inte såå ofta dock. Om någon klankar ner mig står jag på mig och skriker tillbaka.

6. Jag älskar att vara ensam, är jobbig och klarar inte av att vara med samma människor i samma rum en längre tid (vi talar dagar, inte timar). Får jag inte vara ensam under en längre tid blir jag en bitch. Blir då bara elak och snäsig mot den andra. Om någon försöker få mig att göra som den vill så blir jag arg, om någon försöker förändra mig blir jag arg. Bottom line: Jag är en jobbig person att umgås med en längre tid. 


Ja, nu gäller det väl att utmana. Då utmanar jag:

ByronBlue
Kitty
Frida
Tova
Två till som känner för det. :P

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.