2010-03-09 | 17:54:10

Vampires

Hej där! Det har väl inte hänt så mycket på sista tiden. På lördag var jag ute med Chris(tina), Tilda och Josef(in) och vi var till Tavastian Launtaidisko. Det var faktiskt roligt! Och de spelade bra musik, typ Kaiser Chiefs Everyday I love you Less and Less, Joy Divisions Love Will Tear Us Apart och en massa andra bra låtar. Lite Arctic Monkeys och lite MGMT. Faktiskt bra musik och dans! Fast det var sjukt trångt, en massa människor och glas över allt då folk tyckte det var roligt att bara släppa glasen på golvet då det var färdigt drucket. Aja, det var roligt iaf. 



Så på söndag var jag på kaffe och bio med söt-Ida. :) Vi såg Valentine's Day och den var sådär passligt rolig. Nu har man ju sett bättre, men den var passligt hjärndöd. :D

Och så igår såg jag Interview with a Vampire för första gången. Måste nog säga att den var bra! Även om mina typ mest hat-actors just nu är Tom Cruise och Brad Pitt. Men den var bra iaf. Och så började jag se True Blood igen (season 1). Jag såg det typ för ett år sedan första gången. Hela säsongen igenom då. Jag gillar den, även om det är lite mysko. 

Och jag har huvudvärk igen, vilket typ suger. Jag har jävlig huvudvärk minst 2ggr per vecka. :D Det är väldigt härligt. Och på fredag skall jag (försöka) donera blod igen. Få se om hemoglobinet gått upp till normalt igen.
[/end of pointless entry]
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.