2010-03-22 | 20:32:48

You can sleep when you're dead

Jag vet inte när jag senast varit såhär utmattad. Var igår och serverade kaffe, saft och smörgåsar på knattekyrkan med Linda och efter det på ett en timmes Just Dance-pass med sötaste Frida! Det var riktigt roligt, för koreografin var skojig. Nästa lördag skall jag på The Best of Just Dance! 

Hur som helst var jag idag på jobbet från 8.00 till 15.40. Jag startade kl. 7 hemifrån, och jobbade hela dagen med bara en kvasrt paus. Var i en ny klass idag, och var assistent till en jättesöt tjej. En av killarna i klassen blev lite förtjust i mig också, hihi. Barnen jag jobbar med de nästa två veckorna är ungefär 13-15, och i klassen finns det 6 elever. Tre av dem är autister, en är CP-skadad och en har Down-syndrom. Den sista vet jag inte vad hon har, men någon utvecklingsstörning är det i alla fall. Det är rätt roligt att jobba där, och det känna som om jag gör något meningsfullt. :) Så jag trivs, men är något så otroligt utmattad och trött.
Jag hoppas det blir lättare och mindre utmattande med tiden.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.