2010-05-19 | 12:44:25

Daisies are like sunshine to the ground.

Nu har jag klippt och klistrat och nu är alla korten klara. Vi har inte bjudit så många, som tur, orkar inte ha gäster hela dagen. Ingen från pappas sida kommer, inte ens pappa, vilket är... mindre roligt. Men det var ganska förutsägbart. Jag och mamma är båda sjukskrivna tills fredag, så det är ganska mysigt. 

Jag: "34 vuxna, och så vår familj..."
Mamma: "Alltså 60!"
Jag: *fnissfniss*
Mamma:
"Eller ja.. 40 kanske..."
Ibland är mamma härligt smart. 

Nu vill jag ha glass. Typ jordgubbssorbet. Mamma klippte gräset idag på gården. Doften påminde mig om sommaren. Nyklippt gräs, fågelkvitter, solen som får en att nysa, och eftermiddagskaffe med mommo på ytterverandan. Skratt och dumma lekar med syskonen på den stora gräsplanen. Vill ha.



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.