2010-05-17 | 12:27:49

I respectfully decline the invitation to join your hallucination.

Pyssel och sånt är något jag inte är särskilt bra på. När jag sedan bestämmer mig för att pyssla ihop mina egna inbjudningar till studenfesten är det lite Recipe for a Disaster över det hela (som i och för sig är en bra film, sådär apropå ingenting). "Varför fotar du korten?" "Jag vill dokumentera processen."



Jag är lite glad över att jag valde gult som såndär accentfärg (eller vad i hela Sjumilaskogen det nu heter). Gult är mysigt, och somrigt. Och mina kakor vi beställt till festen har också gult som accentfärg. Gula liljor och rosor. Nu gäller det bara att köpa skor och en klänning. Tror nämligen inte att det skulle vara särskilt uppskattat att bli student i typ underkläder och studentmössa.
1 Kommentarer
Niklas Hubert Alsten:

Jag vill komma dit!

2010-05-17 | 16:01:16
URL: http://decipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.