2010-05-18 | 15:13:16

Women don't want to hear what you think. Women want to hear what they think - in a deeper voice.

Jag har blivit sjuk- igen. Tappat rösten också, men jag glömmer det hela tiden. Så försöker jag prata och överraskande nog kommer inget ljud ut. Skrämmande. Så nu äter jag salta fiskar och glass. Inte tillsammans förstås, det hade varit lite äckligt. 

Jag var till läkaren idag. Eller till sjuksystern, men samma sak är det ju nästan. Skulle få då ett sjukintyg så att jag kan bevisa på jobbet att jag faktiskt varit sjuk.
"Har du haft feber?"
"Nej, inte alls!"
"Jag mäter nu ändå din temperatur nu." *tar fram mätare och stoppar den i mitt öra*
"37,7, alldeles tydligt feber."
"Inte undra på att det kändes lite konstigt då..." 

Jag trodde helt på riktigt inte att jag hade feber. Jag kände mig ju inte febrig, bara sådär konstig.

Iaf får jag stanna hemma tills fredag. Annars hade det varit skönt, men jag saknar M.
1 Kommentarer
Frida:

Är du frisk nu? :o

glömt att läsa bloggar på länge

2010-05-23 | 11:32:53
URL: http://oneofthewilds.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.