2010-09-30 | 23:33:22

Dave the Devil

Jag vill mörda jävla Dave. Katten alltså.  Jag åt pizza som middag, en äcklig pizza som jag lämnade det mesta av och idiot som jag är så lämnade jag det på min säng medan jag skulle ta ett bad. Dörren stängde jag, men dumma djävulen Dave kan ju öppna dörren. Vilket jag glömde. När jag efter mitt riktigt sköna och avslappnande bad kommer tillbaka till mitt rum ligger Dave nöjd i min datastol, pizzan ligger i småbitar över min säng och mitt nytvättade byke och små champinjoner från pizzan ligger på golvet. Tack, Dave, tack. Nu kan du gå och dö.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.