2010-09-30 | 11:15:09

"What's the Time, It's Gotta Be Close To Midnight"

Jag är trött. Trött. Trött.

Ibland har jag ju lite sömnproblem, men det brukar vara antingen så att jag inte kan somna, eller så att jag ser konstiga drömmar och vaknar en triljard gånger per natt. Men nu har jag båda. Kan inte somna på kvällen och så ser jag drömmar där jag är typ bästis med Egoina och skaffar felstavade tatueringar och vaknar en biljon gånger. Så nu är jag trött.

Och K är bara med flirtyflirty och det är lite blä, för han har tjej och liksom, inte okej.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.