2011-05-10 | 17:30:06

“Live in the sunshine, swim the sea, drink the wild air…”

Åh vilken skön dag! Vaknade vid 11, tog mig en god stund och sminkade och fixade. Sedan ringde jag Lastminute.com eftersom de så trevligt inte kunde boka in mig och Boyfriend på önskvärt hotell. Ändå tyckte de att det var okej att ta pengarna från hans konto. Great. Hur som helst är det nästa fixat nu, och idag skall jag boka in oss på The Bloomsbury Hotel (som ser alldeles underbart ut och bara 5 min från The Borderline där vi ska på gig!). Hoppas bara att Lastminute betalar tillbaks, för det är ändå inte småsummor vi talar här. Hur som helst är The Bloomsbury ett 4-stjärnigt hotell och rummet er superfint ut!

Så åkte jag iväg till jobbet, köpte lunch eftersom jag glömde min cheese sandwich hemma. Köpte massa frukt för jag har bestämt att jag ska bli fit för sommaren. På väg till jobbet såg jag Malin, som är min boss, och hon sade att det var fel på datorerna så inga nya nummer hade laddats upp i systemet, så jag fick åka hem och fortfarande få betalt för hela dagen. Score! 

Eftersom det är en väldigt fin dag lade jag mig i en park nära jobbet, åt upp min frukt, bokade badminton-plan åt mig och Charlie och så låg jag där och läste The Red Queen av Philippa Gregory (underbar bok annars!)
Kände mig färgglad idag med lila topp och rosa-orange läppstift. Var lite osäker på läppstiftet då jag typ aldrig använder läppstift men det blev bra i alla fall. 

Hahaha min hand i nedre kanten ser ju alldeles sjuk ut!
1 Kommentarer
Byron:

Haha din hand ser lite creepy ut! Men resten av dig var väldigt fin :) Hoppas det löser sig med hotellet :)

2011-05-11 | 09:00:11
URL: http://scotlandismine.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.