2010-08-08 | 20:59:42

"After a storm comes a calm."

Alltså en alldeles SJUK storm håller på och härjar just nu. Himlen lyser upp så gott som varje sekund, regnet öser ner. Jag sprang ut för att låsa bildörrarna, sträckan var under 50 meter. När jag väl var hemma igen var jag dyblöt. Då menar jag inte lite våt utan simma-med-kläderna-på-blöt. Jag såg inte vart jag sprang, såg ingenting. Smått skrämmande. Får bara hoppas att stormen passerar snart. 

Jag åkte igår till sommarstället med mamma. Det var urmysigt att vara lite på tumis med henne, och att få vara på lande, även om det bara var i två dagar. Min sommar känns inte komplett om jag inte varit några dagar på lande. När jag var yngre spenderade jag ju hela sommaren där med halva släkten. Mysig kväll även om det varit stekhett. Har aldrig varit med om en så varm sommar. Helt GALET. Klagar dock inte, föredrar hetta framför kallt. :P


Stranden på lande. :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.