2010-08-21 | 12:12:19

“Cheerfulness is the very flower of health.”

Nu är jag utvilad och glad efter min första halvdag i England. Jag var urtrött när jag anlände, liksom hade sovit i kanske 2 timmar, och det var inte precis oavbruten sömn det heller. Helen mötte mig, vilket var lite pirrigt och förstås lite awkward i början. Bilresan tog 2 timmar, och väl framme träffade jag the husband, Allan. Han är väldigt trevlig även om jag ibland har lite svårt att förstå vad han säger eftersom han är från Skotland. Men han är trevlig hur som helst och har nu försett mig med massa tv-serier och filmer, och det gillar man ju alltid! 

Mitt rum är ganska litet, men jag har enorma klädskåp och en egen tv med SkyTv. Det ger också pluspoäng i marginalen! Jag fick äta Banofee Pie vilket var urgott. Banana+Toffee Paj alltså. 

Småpojkarna fick jag också förstås träffa. Tristan är en riktig pratkvarn och kan inte sluta tala, men det är ju bra att han inte var blyg för mig. Den yngra pojken, Lachlan (vilket tydligen skall uttalas Lakklin) 2 år gammal, var lite blyg men igår kom han redan och satt i min famn och det var mysigt. 

Katterna är underbara. "Dave the Devil" är söt, men faktiskt en liten Devil. Molly är häärlig! Hon satt idag på morgonen utanför min dörr och kom intrippandes när jag öppnade den. Så lade hon sig i min famn och nu har hon inte rört på sig. Nu är jag bara täckt av katthår...

I det stora hela tror jag nog att jag kommer trivas!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.