2010-08-06 | 22:10:11

"Optimist: Person who travels on nothing from nowhere to happiness."

Så var flygbiljetterna bokade och betalda. Skrämmande! Alltså åker jag, trots det tidigare angstet. Det gör en alltid lite ledsen att få tråkiga nyheter om sina syskon. 

Jag kollade precis 500 Days of Summer. Den är väldigt söt. Typ Ikea-scenen där de är glada är ursöt. "Darling... I don't know how to tell you this, but... there's a Chinese family in our bathroom." <3 

Denna vecka har jag varit en hel del med Ida, vilket har varit mysigt. Vi har spelat en massa Wii, vilket är awesome. Först gillade deras Wii inte mig alls, för jag förlorade på allting, men så blev det bra och nu är vi riktigt bra vänner, deras Wii och jag alltså. Så gick vi igenom alla bilderna hon tog på min studentfest! Bättre sent än aldrig, ärligt talat hade jag glömt dem hela sommaren. Inga tack-kort har jag heller gjort, men det skall jag nog åtgärda för eller senare (helre förr, eftersom jag åker till England om precis 2 veckor...). 

Kära mamma och jag. :)
1 Kommentarer
vilma:

♥ Vad söta ni är

2010-08-07 | 08:55:20
URL: http://vilmafredrika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.