2010-08-16 | 17:00:42

"Silent gratitude isn't much use to anyone."

Kom förresten att tänka på att det är rätt intressant att man ringer och tackar för att man fått ett tack-kort i posten. Skall jag nu göra ett till kort för att tacka för tacket för tack-kortet? "Tack för tacket!". Ibland tänker jag inte så smarta saker. 

Maya skall komma och hälsa på hit. Bara sådär. Med bil. Ett till vuxenmoment. Kanske borde jag bjuda på vin och salta kex? Kanske lite ost till? Fast jag gillar varken vin eller ost, så kanske den planen inte var så bra. Hur som helst drack jag och mamma en flaska skumpa igår, och det var gott. Vi firade inget, kände bara för att dricka några glas och tala om livet. Ibland sitter det bra med ett eller två glas, bara för att det är gott. Så sjöng vi singstar också, och det var rätt roligt!


När man främst liknar ett troll i ansiktet är det okej att sudda ut det. Ville bara säga att jag älskar min kjol. <3


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.