2010-08-21 | 12:15:49

"To send a letter is a good way to go somewhere without moving anything but your heart."

Redan idag fick jag mitt första riktiga brev hit till England. Ett fint och sött brev av en underbart fin tjej. Det var en fin överraskning. Posten i Finland skickar all min post hit nu under en månad, och det är rätt snitsigt!
Brevet påminde mig hur som helst om mina underbara dagar i Stockholm med den underbart fina tjejen. Sena kvällar med mycket prat om allt möjligt. Det vill jag gärna uppleva igen. <3

1 Kommentarer
Fanny:

Vad söta ni är! :D

2010-08-21 | 21:06:04
URL: http://holeinhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.