2010-02-10 | 20:43:59

Rollspel

Hejsan! 
Min frukost var god! Jag åt müsli med yoghurt och äppelkanelté med honung. Mums! Så har jag läst lite inför skrivningarna också. Men inte så mycket. :P
Jag sitter i sängen och gör inget. Eller nog gör jag något - nämligen rollspelar jag med Nessie och Spinny! Igår spelade vi ett gräl  mellan min Ashlee och Nessies Aalia. Det var så roligt! De finaste förolämpningarna var väl när Aalia kallade Ash för en "Frukostflingepadda!" och när Ash kontrade med att kalla Aalia för en "idiotisk spåtantskamel". Mycket skoj! Och nu har vi då fortsatt, men nu är Spinnys Antwan med i ekvationen som Aalis följeslagare. Jag tycker synd om min lilla Ashlee. :P

Annars har jag inte gjort särskilt mycket idag! Kollade en film, och det blev Uptown Girls med Brittany Murphy och Dakota Fanning. Har ju sett den tidigare, och den var fortfarande lika dålig som tidigare. Lite mysig är den ju, och söt. Temat är ju fint iofs. Växtverkar och trauman i barndom och personlighersstörningar och copingmetoder <3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.