2010-07-18 | 17:21:08

“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”

"Well if you are still happy then I would like to offer the job to you. you seem like a lovely person and I'm sure you'll fit in well with our family."

OMG. Jag åker till England. Det här är inte klokt, det här händer inte, det är en dröm. Jag är ivrig, skrattar och fnittrar och samtidigt är jag fullkomligt panikslagen. 

Jag kommer att kunna gå på college i Stamford (som de använt som Merryton i Pride and Prejudice 2005!!). Jag är lycklig, rädd, förväntansfull, skräckslagen. 

Burghley Mansion, som de använde som Rosings i PaP, det tänker jag såå besöka! :D
4 Kommentarer
Vilma:

Jag har inte sett Pride and Prejudice (jag ska dock), men detta låter helt otroligt! Att få plugga/jobba/vara/leva i England är typ min dröm.

Du kommer få så kul! Och om jag får för dig och för föräldrar hälsar jag gärna på ^w^

<3

2010-07-18 | 20:56:47
URL: http://vilmafredrika.webblogg.se/
Fanny:

Jag är så glad för din skull :D <3

2010-07-18 | 23:36:17
Amanda:

Åh, vad häftigt! Grattis söt! <3

2010-07-19 | 10:51:37
URL: http://retroflicka.blogg.se/
Frida:

Whikasjoe, gwahiof, alltså OMG! :D Ursäkta mitt dåliga språk men jag finner inga ord. Grattis grattis grattis! <3



Sv: Det kan jag säkert göra, jag har inget inplanerat för lördagen ^^ Dessutom är det sjukt länge sen vi sågs.

2010-07-19 | 17:54:27
URL: http://oneofthewilds.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.