2010-04-03 | 20:22:26

two birds on a wire, one tries to fly away

Jag har väldigt, väldigt tråkigt. Jag har sett alla mina Bones-dvd (4 seasons) nyligen, Grey's orkar jag inte med, och på datorn har jag inte heller något nytt. Mitt Sims3 är cp, och jag är ensam hemma. Har inga intressanta böcker, och inget att göra. Men har inga resor på busskortet (eller har liksom tillräckligt för nästa veckas arbetsresor) så kan inte åka in till stan för att träffa vänner heller. 

Borde göra det ena och det andra men orkar inteee. Istället drömmer jag om att resa till något varmt lan med några kompisar. Att bara få ligga på stranden utan stress, få lite festa om man känner för det, äta och dricka gott och få shoppa loss.

Så hittade jag två par skor jag vill ha:

5 Kommentarer
astaa:

aw:(( låter lite samma sak här också:O tråkig kväll alltså. sen är de så fint väder att man vill vara ute osv:((



svar ang dansen: haha ja ja. vill testa på latindance :'D

2010-04-03 | 21:55:01
URL: http://astalala.blogg.se/
Frida:

Jjjjag vill ha de där sandalerna! O___O



Och ja, det var synd att du inte kunde komma :/ några läger ska jag inte på som det ser ut nu, men om jag inte får något sommarjobb har jag lovat Tonja att ställa upp. Så får jag ens någon liten förtjänst :P

2010-04-03 | 22:15:37
URL: http://oneofthewilds.blogspot.com
assta:

sv: indeed:((



har du testat på latin?:O

2010-04-03 | 22:25:00
URL: http://astalala.blogg.se/
assta:

sv: ojoj:DD haha kan tänka mej de xD

fast jag är ganska intresserad också i dancehall/ragga.. som liknar typ reaggeton, som hör ju till latindansXD. men har inte hittat nå kurser som har dancehall/ragga så att:((

2010-04-04 | 11:31:32
URL: http://astalala.blogg.se/
Frida:

Sv: Ja, it sucks D: FAST jag vet att min bransch är svår att få jobb i innan man har studerat några år. Men jag vet ett jobb på Kumlinge som jag säkert kan få om jag vill :) men först vill jag kolla runt lite här i stan ändå. Nog för att Kumlinge skulle vara ljuvlig, att få bo på sitt lande i över en månad.

2010-04-04 | 18:36:42
URL: http://oneofthewilds.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.