2010-08-22 | 13:52:11

"I'd like mornings better if they started later."

Nu är dtet morgon och jag sov länge. I och för sig lade jag mig sent, vågade inte gå och lägga mig eftersom jag barnvaktade då hostparenteserna var på drinks hos deras vänner. Men jag sov gott i alla fall. 

I dag är det fint väder, så Helen, jag och barnen skall gå runt i byn så att jag ska lära mig hitta här. Vilket i och för sig inte borde vara så svårt då det är en by ed max. 200 invånare. Idag blev jag glad eftersom Lachlan genast på morgonen när han fick syn på mig kom med sin nappflaska och sade "Cheers!" med sin söta babyröst. Han är då 2 år gammal och är typ världens sötaste. Så kom han och kramade mig också. Kanske han överkommer sin blyghet, vilket är roligt. 

Nu skall jag kolla lite på SkyTv och sedan skall jag kolla med Helen om hon behöver hjälp meg något. Ciao!


Sötbollen Molly <3
2 Kommentarer
Frida:

Whee, det låter ju bra det där! ^^ Hoppas du trivs lika bra i fortsättningen!

2010-08-23 | 00:20:15
URL: http://oneofthewilds.blogspot.com
Ida:

Oj nej så söt katten är! Sno hem den åt mig sen. :D

2010-08-23 | 11:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.