2010-08-30 | 18:42:38

"If We Burn You Burn With Us."

Jag sitter här med min läsdagbok i handen. Har precis läst färdigt Mockingjay, som är den tredje delen i Suzanne Collins bokserie som går under namnet Hungerspelen/The Hunger Games. Problemet med det här att fylla i läsdagoken är att jag inte har den blekaste blå aningen om vad jag ska fylla i på "anteckningar". Har inte haft något problem med det när det kommit till de böcker jag läst tidigare under denna sommar. Jag har antingen gillat dem eller så har jag inte gjort det. Jag har fyllt i var jag läst dem och vad första känslan jag fått när jag läst dem. Men nu sitter jag här, och har ingen aning om vad jag ska skriva. Den var underbar, hemsk, sorlig och jag gillade den alldeles jättemycket samtidigt som jag känner mig besviken och inte alls gillade den. Jag vet inte vad jag ska tycka. Alls. Otroligt irriterande känsla. Ett rätt oväntat slut egentligen också, även om hennes val (vilket egentligen inte var ett val sådär...) var rätt väntat. Det var sött, men så jävla sorligt! Jag är upprörd och vill inte alls att det ska sluta sådär. Eller att hela boken skall finnas. 

Men egentligen älskade jag den och kunde inte sluta läsa. Hat-kärlek ftw.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.