2010-08-30 | 16:11:04

“Write to be understood, speak to be heard, read to grow...”

Jag har sökt efter en bra playlist på Spåttifai eftersom jag aldrig själv orkar söka upp låtar och lägga ihop en bra playlist. Nu har jag hittat en. Så jag är glad. Den har fina och lugna låtar som gör att jag vill skriva. Vilket är bra, eftersom jag behöver skriva. Skriva inlägg på SH, inlägg här i bloggen, inlägg i Legacyn och så en udda bakgrund här och där. Några brev där emellan. 

På tal om brev skrev jag två brev i helgen. Till två fina människor. Nämligen till superfina Mussemus, och superfina Holey. Tidigare skrev jag ett brev till superfina Klistertvillingen. Så ska jag skriva ett brev till superfina Ida, och ett till mysigaste Mormorsmor. 
Det här inlägget skulle faktiskt handla om musik, eftersom jag inte har några inlägg i min "musik"-kategori. Men tydligen kan jag inte skriva om musik. Shit happens. Kanske jag bara ska ta bort den helt och hållet. Gör ju inget med den. Den måtte känna sig ensam.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.