2010-02-17 | 23:24:23

Happyhappy!

Mwihi, imorgon blir det en rolig dag! Först börjar vi med penkkis (bänksuddardagen eller något i den stilen) som går ut på att alla vi abin (abiturienter/sista års-studerande på gymnasiet) har på oss en overall (vit som vi själv pimpat) och så har vi först ett spex där vi skojar på lärarnas bekostnad med olika små sketcher. Efter det slänger vi godis på eleverna, hoppar på lastbilsflak, åker runt hela Helsingfors och kastar godis och skriker och skrattar. Efter det blir det ABI-KRYSSNING (aka 24h party). Båten åker runt på havet i ca 24h, och så festar man hela tiden! Och alla som är ombord är abin från olika skolor, normala typer får inte komma ombord. :D Vi sover inte, äter bara en snabb buffet, och så suuuper man. 

Jag hoppas det blir roligt, jag har inte varit till en bar sedan november so it's time. Plus att det skall bli kul att få festa med alla kuliga typerna! <3

Såhär kommer jag ungefär se ut:



Lockigt hår! Men kommer inte att ha glasögon utan kör med linser. Och så är jag ännu osäker på klänningen. Det byts kanske mot en party-tshirt och jeans, med klackskor förståss.

Jag berättar på fredag hur det var!
2 Kommentarer
Sannie:

Det låter som du ska ha asroligt. Det är så man blir avundsjuk! Snyggt hår på bilden btw! :)

2010-02-18 | 20:57:22
URL: http://xiwis.blogspot.com
systerklister:

Vad fin du är!

2010-02-20 | 10:07:28
URL: http://someonenextdoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.