2010-07-19 | 23:15:15

"The return makes one love the farewell."

Imorgon sticker jag till kära Lekholmen där jag skall vara i 9 dagar. Hjälpledare i 9 dagar åt förhoppningsvis härliga 15-åringar. Jag har packat (nästan) och min väska går knappt fast. Det fattas fortfarande en hel från packningen, men jag får bara lov att klara mig. Jag får träffa Ida igen, och hela gänget med de härliga hjälpisarna. Det borde bli ett underbart gäng, och jag märker att jag verkligen ser fram emot Lekis II! 


Såhär har jag sett ut idag. Det har varit strykhett och jag har svettats ihjäl. Älskar tröjan som är från Weekday. <3

Ses den 29:e! :D
2 Kommentarer
Asta:

taack:D<3

2010-07-30 | 12:15:38
URL: http://astalala.blogg.se/
Frida:

Sv: Jo, det borde nog gå! :) Jag var senast och donerade 4.5., så efter 4.8. borde jag ju få ge igen.

2010-07-30 | 16:21:16
URL: http://oneofthewilds.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.