2010-07-14 | 19:48:43

“There's nothing half so pleasant as coming home again.”

Nu är jag hemma igen efter en intressant resa till grannlandet. De 6 dagarna innehöll mycket skratt och en del bråk, och med vissa personer hade jag roligare än med andra. Snart skall jag spamma ner min blogg med femhundra bilder, men tills dess skall jag med värme minnas på alla de härliga nya personer (såväl SH:are som andra) som jag fick träffa. Söt-Vilma, Söt-Emmelie, Söt-Memme och Söt-Karin ärade mig med sitt sällskap. Michele var riktigt rolig, en tysk-italiensk kille som studerar i Österrike. Så jag fick snacka lite engelska också, i närmare 12 timmar faktiskt då han kom med moi till Linköping så vi hade lite kvalitetstid i bussen. Haha. 

Nejmen, nu skall jag bara dega mig i en dag, sedan skall jag ta mig i nacken och packa upp, städa och svara i femhundra trådar.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.