2010-07-07 | 12:55:36

What Time Is It? SUMMERTIME.

Min sommar har varit rätt händelselös so far. Jag har varit på Lekis, till Tallinn och så hemma. My summer so far in pictahs:



Gåsar är väl allmänt söta, men inte när de flyger rakt i ens ansikte och vill picka ut ens ögon.


Mojitos är apgoda ifall de är lagade på rätt sätt. Fräsch, påminner om känslan man får efter sommarens färsta bad. Drack ett antal sådana på Resan.

Ett kafe i gamla stan i Tallin med ett fancy franskt namn som jag glömt. Mysigt värre, fick lite Diagongränd-vibes.


En klocka. Inte så fin med den duger. Liksom man ser ju vad den visar.

Lilla Lekholmen.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.