2010-07-30 | 22:24:21

“With lovers there can be "Goodbye". But with friends there will only be "Hello" and "Glad to see you again".”

Hej igen! Long time no see! Eller long time no blogginlägg, egentligen. Jag har då varit på konfaläger på Lekholmen med söta konfirmander och ack så söta hjälpledare. Det var 9 dagar fyllda med både skratt och tårar, höga glädjeskrik och förargade, frustrerade skrik. 


Alla bästa hjälpisarna. Från vänster: Ida, Linda, JAG, Kati, Ninni, Fanny, Robin H., Hille, Mixu och Robin S.
Konfirmanderna var riktigt söta prickar, fast jag fick lite moderskänslor för alla pojkarna. De var ju så himla söta! Och små! Så jag kom hem igår, urtrött efter 5 timmars sömn och uttömd på alla känslor. Man ger ju så mycket av sig på lägret, speciellt på sista kvällen då man gör så mycket för att konfirmanderna skall ha roligt. 

Idag var jag på bio med Maya och åt Sushi där i svängarna också! Sååå gott. Vi såg Inception, som var riktigt spännande. Även om jag måste medge att jag inte riktigt hänga med i krokarna hela tiden. Så var jag också till Radio x3m och talade där i ungefär en timma! Det var jag och Ninni och två flickor (Maria och Mikaela) som representerade Prometheus-lägren. Det var rätt coolt att tala i direktsädning, fick som feedback att det gick rätt bra, även om jag var skitnervös. Roligt var det i alla fall och som tack fick jag en t-shirt, en kaffemugg och en bunte kondomer! Woho!

Nu har jag lite på 2 veckor kvar i hemlandet innan jag åker vidare till England. Pirrigt och lite småledsamt. Men jag ska få det mesta ut ur mina veckor kvar här! Vänner skall träffas och släktingar skall sägas adjö till. Lite tack-kort skall även pysslar någonstans där.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.