2010-07-17 | 15:18:38

"Yeah we all shine on, like the moon, and the stars, and the sun"

Solen skiner och det är mysigt. Nu önskar jag att jag hade ett paket glass, isglass eller bara femhundra liter icecoffee eller iste. Jag har varit på jakt efter icecoffee i tre olika butiker utan resultat. Fan ta alla. 

Imorgon skall jag se Eclipe med söt-Ida. På måndag skall jag träffa Maya. På tisdag till Lekis. I något skede borde jag hinna diskutera saker med mor, men hon åker på kryssning imorgon och kommer inte hem förrän på tisdag. Jag vet inte vad jag skall göra. Det är jobbigt att vara förvirrad. Men känner sig lost, utan riktning, utan stöd. Vem skall man lyssna på, vem yttrar de sanna orden? Orden du skall lyssna på, orden du vet att är de som säger vad du skall göra. Fråga råd av en, av alla, av ingen. 

Solen skiner och jag ligger i solen, tänker på allt och tänker på inget. Det är vad mina dagar är fyllda av. Böcker, listor, pro's and con's. Glass, nachos, Criminal Minds. Borde göra det ena och det andra, men gör inget. Att vara stressad eller förvirrad gör mig oförmögen till att göra något alls. Shut-off-mode.




Ill be making my decision very soon and at the moment you are our favourite.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.