2010-05-20 | 00:11:46

Sing a Little Song of Happiness

Idag har jag sett 3 nya avsnitt av Glee (var lite efter), och jag har blivit totalt nerkärad i deras version av Total Eclipse of the Heart. Över huvudtaget är jag dökär i hela serien. Brittany är ju bara för härlig med sina idiotiska kommentarer (hur dum får man vara?). Kurts butchversion var också ganska love. Madonna-avsnittet var bara love. Jesse är snygg. Puckleberry forever. Finn är irriterande. Santana är en härlig bitch. Ibland önskar man väl bara att livet var en musikal. När man känner något brister man bara u i perfekt sång och alla runt dig sjunger med. Känner du för att dansa har du direkt fem bakgrundsdansare som kan alla moves.



Den har jag då gått och lyssnat på hela kvällen. Hennes röst är bara lite kärlek.
3 Kommentarer
Madicken:

Vad sött! :D

Allt bra?

2010-05-20 | 10:00:43
URL: http://conler.se
Sanna:

Hej !

allt väl med dig idag ?



Om du fick välja en helt valfri gratisprodukt på Chique, vad skulle du välja då ?

Om du berättar vad du skulle vilja ha här:

http://moonzanna.se/2010/may/supertavling-med-chique.html#comment



Så kan du vinna just den produkten. Svårare än så är det inte !

Lycka till!

Puss & Kram

Sanna

2010-05-20 | 15:02:20
URL: http://moonzanna.se
Memme:

Glee är underbart och Total Eclipse of the heart är mums <3 Har bara kunnat lyssna på den låten hela veckan :look

2010-05-21 | 16:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.