2010-10-14 | 00:35:45

“Boys frustrate me. I hate all their indirect messages, I hate game playing. Do you like me or don't you? Just tell me so I can get over you.”

<Pocksie> varför skall pojkar vara komplicerade varelser? Jag slår vad om att de inte är födda på denna planet. De smugglas hit från pluto.

<Holeinhead> verkligen! och pluto är ju inte ens en planet längre så pojkar är bara mystiska ihopsättningar av atomer utan logik. inte ens varelser!


Jo, amen. Jag blir frustrerad på sådana småsaker som att folk inte sms:ar tillbaka tillräckligt snabbt. Vilket leder till analyseringar av varför denna vissa människan inte svarar snabbt. När man inte heller jobbar nu i veckan leder den lediga tiden till väldigt mycket analyser av detta slag. Hur som helst skall jag försöka relax. Det är jag delvis ytterst proffsig på, men delvis inte. Jag tänker för mycket. Vem saknar inte en liten knapp som det står Off på, så man bara kunde stänga av den skruttiga hjärnan? I och för sig har jag legat i sängen och degat halva dagen. Småhat på SkyTV som har varendaste jävla tv-serie jag kan tänka mig vela följa. Idag var det Keeping Up With the Kardashians kl. 17, ANTM cycle 4 kl. 18, nyaste Gossip Girl kl. 20, nyaste Ghost Whisperer kl. 21 och så gamla avsnitt Criminal Minds kl. 22. Eh. Varje dag ser mer eller mindre ut sådär. Hälsosamt. Mitt på dagen visar de också bra serier! Criminal Minds, House, the Mentalist, Gilmore Girls, Bondi Rescue och så fåniga brittiska reality-serier.

Hur som helst var Sheffield väldigt awesome. Ska spamma ner er med bilder någon dag när jag råkar orka. Förresten var detta inlägg jobbigt att skriva när man måste copypasta var och vart annat åäö.

1 Kommentarer
Holey:

Hahaha åh nej, nu framstår jag ju som en jättebitter person! Vilket jag i och för sig är en smula :look

2010-10-14 | 22:52:22
URL: http://holeinhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.