2010-10-28 | 00:23:35

"I told the Witch Doctor I was in love with You"

Jag har inte hållit på med mycket på senaste dagarna. Bara slöat, webcammat med Harry, skypat med mamma och lekt med ungarna. Imorgon åker Helen till London så jag blir ensam med barnen för typ ett dygn. Spännande att se hur det går! På fredag har Helen ett Blue Bella party med naughty underkläder och sovrumsleksaker. Jag ska vara med där. Det ska också bli spännande!

Nu borde jag sova. Men jag sover inte. Istället lyssnar jag på denna sång:


Cartoons - Witch Doctor

Fy vad den blir fast i huvudet. Ooh Eeh Ooh Ah Aah Ting Tang Walla Walla Bing Bang...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.