2010-10-16 | 15:35:42

"Mister, I'll make a man out of you"

Oh for God's sake. Just man up and tell me that you aren't interested. Inte precis som om min värld faller sönder för det. Han får tid till imorgon, sedan tar jag saken i egna händer. Trodde han var schystare än så i alla fall!

Hur som helst har jag varit i kontakt med mitt internet-ex igen, Harry. Som bor i UK. Vore intressant att träffa honom, fast lite nervöst. Jag mår rätt bra nu, om man inte räknar med tölpen M, och de faktum att jag håller på och blir förkyld. Igår kväll skulle jag lägga mig men blev törstig så jag smög ner efter att glas vatten. Passligt nog kommer Helen med två väninnor in genom dörren precis då och bjuder mig till en kväll (natt) med vin och singstar. En halv flaska rosévin samt en hel del sånger senare var klockan plöstligt 4. Eh, skulle lägga mig tidigt, jo visst!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.