2010-10-22 | 18:37:54

"Nothing else I can say-ay-ay-ay-ay."

Jag somnade klockan 19 igår. Vaknade 00:21 och var vaken i tre timmar innan jag somnade igen. Vaknade 3:48 till en härlig mardröm som handlade om en seriemördare som gillade att koka människor levande. Så vågade jag inte sova utan att ha lampan tänd och så kände jag mig som en 5-åring.

Idag har varit en okej dag. Jag har städat och sådär. Helen har gråtit hela dagen, Tristan grät efter skolan. Detta på grund av att Allan åkte till Falklandsöarna i natt, för att stanna där i fyra månader. Vilket betyder längre jobbdagar för mig. 8-20 varje gång Helen jobbar. Nästa vecka är det lååånga dagar, eftersom det är Half Term för pojkarna, vilket innebär att de varken har skola eller nursery. Yay.

Har inte hört något från M, men det stör inte. Hans flatmate James bjöd mig till deras House Party. Eh. Random. Speciellt som de bara bjudit typ 20 personer. Yeah right att jag åker till Sheffield mitt i veckan för att gå på en idiots house party även om hans flatmates var awesome. Undrar lite vad de (eller han) skulle säga om jag faktiskt dök upp där. Hahah.


Party, jo hej.

Iofs ska jag partaja med Anneli och Maria (och Craig, Sam, Scott och andra) imorn.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.