2010-10-14 | 20:54:41

"Don't Stop Believin', Hold On To the Feelin'"

You make me feel like I'm living a teenage dream lalalalalala.

Det är irriterande at ha en sång i huvudet. Speciellt när den inte är överdrivet bra till att börja med. Nu är jag hungrig och skall gå och göra lite Pasta&Pesto för middag. Orkar typ aldrig göra någon ordentlig middag, så lever rätt långt på pasta&pesto.

Anyway, antar att det är dags för en Sheffield-rapport. Orkar inte skriva så mycket, men kan bara säga att jag träffade många människor och hade riktigt roligt. Träffade alla M's nuvarande och tidigare flatmates (James, Jen, Alice, Steph, Ian, Pete, Elliot, Tom, Hayley och Em). Lördagen tog vi det rätt lugnt: på dagen shoppade vi och byggde en epic koja (Den) och kollade filmer, och på kvällen gick vi till puben och tog några drinkar och käkade. Har hittat en ny favvodrink: Jeremiah Weed. Såå gott. M hade vouchers så man fick en double Jeremiah Weed för £2.5. Billigt och bra! Den kvällen var skön och rolig, var trevligt att lära känna alla bättre.

Söndagen var också bra. Chillade med M tills klockan 15 då han måste gå till jobbet. Så jag var hela dagen med James, Ian och Jen, vilket var skoj. Kollade på tele in the Den typ hela dagen. Åt middag med Ian och Tom i puben, och gick till butiken med Jen och James för att köpa predrinks. Så var det dags för Carnage. Så grymt roligt! Carnage är en Bar/Club Crawl, alltså finns det typ 4-6 olika barer som hör till eventet och så går man från ställe till ställe och festar. Vi började i Vodka Rev, skippade ett ställe, forsatte i Crystal, skippade ett ställe och slutade i Embrace, som var sjukt coolt. Pete, Tom och Elliot blev utslängda för att någon idiot bumpade in i mig och Matt hela tiden och så tänkte det bli slagsmål. Eh. Kvällen slutade runt 3 med Fish&Chips och så hem och sova.

Så åkte jag hem på måndag klockan 13. Tåget från Sheffield var försenat, så missade tåget i Retford, så väntade en extra timme där. Så roligt.






En bråkdel av alla bilderna, men alltså ja. Rolig helg! It was good fun.

PS. Mitt öra kliar.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.