2010-09-03 | 19:07:46

"A world in which elves exist and magic works offers greater opportunities to digress and explore. "

Jag shoppade trots allt inte idag. Efter radiointervju-grejen (btw låter jag otroligt dum på radio och över telefon, hur orkar någon nånsin lyssna på mig?!) gick jag på en lång promenad och så har jag laddat ner en hel del avsnitt av Private Practice. Så jag har varit lite hjärndöd idag. Men det är okej. Man får vara hjärndöd alltid nu och då.


Först gick jag bland alla husen och orienterade mig i byn, men sedan hittade jag en skogsdunge bredvid husen. Där var väldigt fint. Påminde mig om typ Pixiedust och Faeries och magi. Jag skulle ärligt talat inte ha blivit överraskad om Tinkerbell hade kommit flygandes mot mig. Har jag kanske kollat för mycket på Disney Cinemagic?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.