2010-09-12 | 18:41:06

“Dreams are like stars...you may never touch them, but if you follow them they will lead you to your destiny.”

Jag vill ha nya kläder. Typ nu. Men hittade inget i New Look när jag var där och kollade, och vill till Pboro, för där finns River Island. <3 Kollade in deras kläder (och skor!!) på nätet, och alltså I'm in love. Hittade underbara skor och fina festkläder. Nu är det ju så att ekonomin inte för tillfälet tillåter särskilt mycket. Nåja. Har nu klickat runt på olika webshoppar, och hittar farligt härliga höstkläder. Vill ha allt ju! Hittade underbara grejer på H&M, River Island, New Look och Next. Men har ju inte tillräckligt med pengar.
Drömde några nätter bakåt att jag fått en massa pengar. Typ 100 för en intervju jag gjort på tv. Nu är det ju så att jag inte gjort en intervju för tv, utan det var en annan dröm, för många veckor sedan. Men denna drömmen med pengarna tog då upp intervjun som om den faktiskt hänt. Ibland är det så i mina drömmar, och det tycker jag är lite skojigt. Jag vaknade jättelycklig över att jag skulle kunna köpa jackan jag vill ha och drömvinterskorna, men nej. It was only a dream.
Den ponchon har jag suktat efter i månader nu. Hade lätt köpt den online, men den är out of stock och jag skulle få den först i slutet på nästa månad. Surt.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.