2010-09-25 | 12:55:48

“Experience is the name every one gives to their mistakes.”

Tydligen åker jag till Sheffield för att träffa M nästnästa veckoslut. Iiih. Ivrig. Imorgon (idag) ut med Anneli och Desiree, nästa helg Lisas födelsedag och vi är 5-7st som ska på middag och fest och så nästnästa helg till Sheffield för att träffa M. Härligt att äntligen ha ett liv och något att göra!

Pappa ska skicka emergencypack med Kina-godis och Senses-tuggummi (och pengar). Behöver lite extra när jag ska börja köpa höst/vinterkläder. Fick märka att jag har liiite knappt av kläder som faktiskt är brukbara här. Gör inte så mycket med shorts och linnen, när jag bara har tre tröjor. Eh, bra packat där. Borde be mamma skicka lite kläder hemifrån, och ett par höstskor. Behöver ett par snyggare skor här. 

Höhö, fick precis panik och började leta efter Molly. För jag var säker på att hon är i mitt rum men jag såg inte henne på min säng eller under stolen. Så kollar jag ner i min famn, och tada! En liten söt Mollybolly.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.