2010-09-10 | 18:42:22

"Life is about timing"

Idag bjöd Lisa från sverige mig på en utekväll med några andra Au Pairs. Jag skulle ha fått sovplats och allt, eftersom vi skulle ha gått ut i Peterborough, och bussarna slutar säkerligen gå tillbaka hit någon mänsklig tid. Hur som helst var jag tvungen att säga nej, vilket suger lite. Jag skall nämligen sitta barnvakt i kväll då värdföräldrarna skall på Battle of Britain Ball som ordnas på basen, men i alla fall. Timingen suger som vanligt. Men jag talade med Lisa på facebook och hon verkar jättetrevlig! Har ursnygg tatuering också! Vi ska ut i alla fall den 2 oktober, då får jag sova över igen. Ser så fram emot det, även om det är 3 veckor tills det! Idag har jag plockat upp Lachlan från nursery, fick en stor kram igen som hej. Blir alltid lika glad när jag ser den lilla sötnosen. Så plockade jag upp Tristan från skolan. Han var inte så glad, mest arg för att det var jag och inte Moomaa (mormor) som plockade upp honom. Man kan ju inte vara allas favorit. Men så kollade vi på Transformers i min säng, och så var allt bra igen!
Snart skall jag ta mig ett långt bad och så läsa lite chick-lit. Sova tidigt och sova länge. Yes, that's the plan.
Idag bjöd Lisa från sverige mig på en utekväll med några andra Au Pairs. Jag skulle ha fått sovplats och allt, eftersom vi skulle ha gått ut i Peterborough, och bussarna slutar säkerligen gå tillbaka hit någon mänsklig tid. Hur som helst var jag tvungen att säga nej, vilket suger lite. Jag skall nämligen sitta barnvakt i kväll då värdföräldrarna skall på Battle of Britain Ball som ordnas på basen, men i alla fall. Timingen suger som vanligt. Men jag talade med Lisa på facebook och hon verkar jättetrevlig! Har ursnygg tatuering också! Vi ska ut i alla fall den 2 oktober, då får jag sova över igen. Ser så fram emot det, även om det är 3 veckor tills det! Idag har jag plockat upp Lachlan från nursery, fick en stor kram igen som hej. Blir alltid lika glad när jag ser den lilla sötnosen. Så plockade jag upp Tristan från skolan. Han var inte så glad, mest arg för att det var jag och inte Moomaa (mormor) som plockade upp honom. Man kan ju inte vara allas favorit. Men så kollade vi på Transformers i min säng, och så var allt bra igen!

Snart skall jag ta mig ett långt bad och så läsa lite chick-lit. Sova tidigt och sova länge. Yes, that's the plan.

Två bildlösa inlägg efter varandra. Jag ber om ursäkt.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.