2010-09-26 | 21:20:43

Rubrik

Alltså jag orkar inte leta efter lämpligt citat så det får bli sådär fantasifullt. Idag är det sönag, igår var det lördag och lördagen var allmänt awesome. 

Nu sitter jag och målar mina naglar vita. Känns lite som om jag klistrar Tipp-Ex på dem.



Eftersom detta är lite random till att börja med kan jag visa er mina underbara nya skor. New Look, £20, världens bekvämaste klackskor. Okej, de är inte precis skyhöga, men i alla fall. Me love.


Bilden är usel men det bryr jag mig inte om.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.