2010-09-12 | 13:09:16

“Today's gossip is tomorrow's headline.”

Om man börjar sin morgon med nutella är man cool. Ny lag. 

Igår var jag på BBQ med the hostfamily. BBQ:n var på RAF basen, och det var lite tufft att se hur basen såg ut och sådär. Förutom kärnfamiljen var där mormor Viv och Auntie Victoria. Båda var verkligen söta och snälla, ville veta mycket om Finland och mig. Fick lite beröm för min engelska, och det tycker jag alltid är skojigt. Hur som helst var BBQ:n skoj, fast vinet var äckligt och maten mindre god, men sällskapet var bra. 

Idag skall jag till Stamford för att träffa Veronika och två franska tjejer som jag faktiskt inte vet namnen på... Men vi ska typ fika eller något. Jag hoppas bara att Costa är öppet... Nåja, hoppas det blir bra hur som helst!
1 Kommentarer
Fanny:

OKEJ JAG HAR UPPSNAPPAT DENNA LAG OCH TÄNKER FRÅN OCH MED NU FÖLJA DEN SOM EN ÖVERRELIGÖS MUNK!

2010-09-12 | 22:51:43
URL: http://holeinhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.