2010-09-28 | 16:57:47

"Till now, I've always got by on my own"

Den här dagen suger lite. Jag känner mig bara allmänt nere, och det känns dumt för jag har ingen egentlig orsak. Känner mig väl bara ensam. Har i alla fall program för kvällen, skall till Ferry Meadows med K på en lång promenad. Hoppas bara att han fattar att det bara är en kompis-grej. 

Nu skall jag mysa vidare med Mollybolly som ligger i min famn som vanligt. Snart måste man väl också fixa sig så att man ens lite liknar en människa. Honestly, den senaste veckan har jag sovit uselt, det ser man på de förtjusande svarta påsarna som finnes under mina ögon. 



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.